Технології інклюзивного навчання в системі загальної освіти

Відповідно до плану роботи #ЦентрПРПП 27.02.2024 відбулися методичні посиденьки для асистентів вчителів «Технології інклюзивного навчання в системі загальної освіти» закладів загальної середньої освіти Будищенської, Леськівської, Мошнівської, Руськополянської, Сагунівської, Степанківської, Червонослобідської територіальних громад.

Донець В.О, психолог Центру, розкрила питання соціоадаптаційних труднощів, які можуть виникати у дітей з особливими освітніми потребами. Зокрема, звернула увагу на шляхи підтримки таких дітей, надала рекомендації педагогам для ефективної роботи з такою категорією дітей та наголосила на знаннях та навичках, які мають бути у вчителя при роботі з дітьми з ООП.

Пахаренко Я.С., асистент вчителя Худяківського ліцею Леськівської сільської ради, поділилася ефективними формами та методами роботи асистента вчителя з дітьми з ООП у старшій школі, які використовує у своїй роботі. Педагог акцентувала увагу на такі сервіси як Kahoot, Quizizz, Learning Apps.org, Google keep, Skreenity, створення коміксів тощо.

Гаркуша К.О., асистент вчителя Червонослобідського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 1 Червонослобідської сільської ради, поділилася своїм досвідом роботи асистента вчителя та розповіла про ефективну роботу команди супроводу в їхньому закладі освіти, розкрила секрет свого стилю роботи з учнями з ООП та сервісами, які використовує під час своєї професійної діяльності.

Никитюк С.М., асистент вчителя Червонослобідського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 1 Червонослобідської сільської ради, поділилася вправами, які використовує у свої роботі «Кулак-ребро-долоня», «Дзеркальне малювання» та порекомендувала педагогам застосовувати їх на практиці.


Інформація взята з сторінки Facebook

КУ "Центр ПРПП" Степанківської сільської ради