Всесвітній день психічного здоров’я

 

10 жовтня відзначається Всесвітній день психічного здоров’я. У звʼязку з цим у Червонослобідському ЗЗСО І-ІІІ ступенів Червонослобідської сільської ради Черкаської області були проведені заходи серед здобувачів освіти 1-11 класів з метою підвищення рівня обізнаності щодо проблем психічного здоров’я. До проведення заходів активно долучились вчителі початкових класів, класні керівники 5-11 класів, вчителі фізичної культури (Дідук О.С., Прокопенко Ю.І.) та практичний психолог. Під час заходів учням розповіли що Всесвітній день психічного здоров’я відзначається 10 жовтня. Ментальне здоров’я є важливою складовою психофізичного розвитку здобувачів освіти, що поєднує здоровий дух, гарне фізичне самопочуття та психіку людини із соціальним складником. Показали учням відео-руханку від Олександра Педана, яку відтворили з дітками. Розповіли про джерела, які допоможуть піклуватися про власне здоровʼя. Під час проведення заходів були використані матеріали Всеукраїнської програми ментального здоров’я «Ти як?» щодо сприяння формуванню культури піклування про ментальне здоров'я, розуміння та надання інструментів, які допоможуть дбати про свій внутрішній стан